STAR WARS: THE VINTAGE COLLECTION 3.75-INCH MANDALORIAN SUPER COMMANDO CAPTAIN Figure
(HASBRO/Ages 4 years & up/Approx. Retail Price: $14.99/Available: Spring 2023)
STAR WARS: THE VINTAGE COLLECTION 3.75-INCH scale classic figures and vehicles feature original vintage-inspired packaging and Kenner branding. This STAR WARS: THE VINTAGE COLLECTION 3.75-INCH MANDALORIAN SUPER COMMANDO CAPTAIN figure is inspired by the character in STAR WARS: THE CLONE WARS. Maul's Mandalorians modify their armor to reflect allegiance to the Dark Lord. These super commandos wear red and black, and some even fashion horns atop their helmets, to better resemble their Nightbrother leader. Highly poseable with realistic detail, this 3.75-inch-scale figure can be displayed in action figure and vehicle collections. Includes figure and 4 entertainment-inspired accessories. Available for pre-order 4/7 at 1PM ET at most major retailers.
Eine Figur, die schon lange auf meiner Wunschliste weit oben stand. Sieht sehr gelungen aus, auch die Karte ist cool! Kann´s nicht erwarten, bis die bei mir einzieht!
Eine Figur, die schon lange auf meiner Wunschliste weit oben stand. Sieht sehr gelungen aus, auch die Karte ist cool! Kann´s nicht erwarten, bis die bei mir einzieht!
Ich freue mich für dich Cody. Figrin D'an stand auf meiner Liste schon lange auch.
Ich freue mich für dich Cody. Figrin D'an stand auf meiner Liste schon lange auch.